Promocje
Strelicja Nicolai ⌇ Strelitzia Nicolai C6
Strelicja Nicolai ⌇ Strelitzia Nicolai C6

349,99 zł

Najniższa cena: 399,00 zł
szt.
Adenium ⌇ Adenium Obesum
Adenium ⌇ Adenium Obesum

69,99 zł

Najniższa cena: 74,99 zł
Maranta Fascinator Tricolor ⌇ Maranta leuconeura
Maranta Fascinator Tricolor ⌇ Maranta leuconeura

44,99 zł

Najniższa cena: 49,99 zł
Alokazja Silver Dragon ⌇ Alocasia
Alokazja Silver Dragon ⌇ Alocasia

42,30 zł

Najniższa cena: 46,99 zł
Pytania i odpowiedzi

Kto pyta nie błądzi... Aby rozwiać wszelkie wątpliwości dotyczące zakupu w naszym sklepie, odpowiadamy na najczęściej zadawane przez naszych Klientów pytania.

1. 🤔 Jaki jest koszt wysyłki?

Koszt wysyłki zależy od rodzaju i ilości zamawianych produktów. W przypadku wyboru opcji wysyłki za pomocą paczkomatu, koszt ustalany jest według wielkości skrytki. Zależy więc od wielkości paczki.

Jeśli zdecydujesz, że chciałbyś otrzymać paczkę od kuriera GLS, jej cena zależna jest od łącznej wagi zamówionych produktów wraz z opakowaniem. Przy zamówieniach od kwoty 249 zł oferujemy bezpłatną dostawę. Na Twoje życzenie możemy również wysłać zamówienie na palecie – koszt takiej usługi wynosi od 299 zł i jest zależny od gabarytu przesyłki.

Szczegółowe informacje na temat kosztów wysyłki znajdziesz w zakładce: Czas i koszt dostawy.

2. 🤔 Kiedy otrzymam zamówienie?

Zamówienia są realizowane według kolejności ich złożenia. Całkowity czas realizacji zamówienia zależy od wybranej formy wysyłki i wynosi od 2 do 5 dni roboczych. Szczegółowe informacje dotyczące czasu wysyłki produktów w naszym sklepie znajdziesz w zakładce: Czas i koszt dostawy.

3. 🤔 Dlaczego nie mogę wybrać wysyłki paczkomatem do każdego produktu?

Wysyłka za pośrednictwem paczkomatu wiąże się z pewnymi ograniczeniami dotyczącymi gabarytów paczki. Opcja wysyłki do paczkomatu nie jest dostępna w przypadku, gdy zamówione przez Ciebie produkty są za duże, by mogły zmieścić się do największej skrytki paczkomatu.

4. 🤔 Czy kurier zadzwoni do mnie przed dostawą?

W większości przypadków firma kurierska wysyła powiadomienie o terminie doręczenia paczki. Jest to zależne wyłącznie od regulaminu danego przewoźnika. Niestety nie mamy wpływu na to, czy kurier wykona telefon do odbiorcy przed dostarczeniem paczki. Możesz być jednak pewien, że otrzymasz powiadomienie mailowe zaraz po nadaniu przesyłki kurierskiej przez naszych magazynierów.

5. 🤔 Mogę sprawdzić gdzie znajduje się moja paczka?

Po nadaniu przez nas paczki otrzymasz e-mail z wszystkimi informacjami o wysyłce. Znajduje się tam również link umożliwiający sprawdzenie statusu przesyłki. Możesz więc w dowolnym momencie sprawdzać, co dzieje się z Twoją przesyłką.

6. 🤔 Jak zabezpieczane są rośliny do wysyłki?

Naszą firmę wyróżnia wieloletnie doświadczenie w internetowej sprzedaży roślin i artykułów do ich pielęgnacji. Przez te wszystkie lata wypracowaliśmy system pakowania, który umożliwia bezpieczną wysyłkę towarów żywych. Do takiej kategorii zaliczane są m.in. rośliny. Przechodzą one wieloetapowy proces przygotowania do wysyłki. Opakowanie po zewnętrznej stronie zabezpieczane jest folią typu stretch, aby nie uległo zniszczeniu w transporcie. Sama roślina zaopatrzona jest w dopasowane do aktualnej pory roku akcesoria, które gwarantują jej stabilność oraz eliminują ryzyko uszkodzenia liści i kwiatów.

7. 🤔 Czy mogę zamówić roślinę i akcesoria w jednej paczce?

Tak. W jednej paczce mogą znajdować się pojedyncze produkty lub kompletne zestawy.

8. 🤔 Czy istnieje możliwość odbioru osobistego mojego zamówienia?

Nie. Działamy jako sklep internetowy i prowadzimy wyłącznie sprzedaż wysyłkową. Jeżeli jednak chcesz upewnić się, czy z zakupionymi produktami wszystko w porządku, sprawdź paczkę przy kurierze.

9. 🤔 Państwa firma zarejestrowana jest w UK, czy zatem paczka będzie jechała do mnie z Wielkiej Brytanii?

Wszystkie zamówienia realizowane na terenie UE wysyłane są z naszego najbliższego magazynu, względem adresu klienta. Jeżeli zatem adres dostawy będzie dotyczył Polski, przesyłka zostanie nadana z naszego magazynu w Polsce. Przesyłki realizujemy za pomocą najbardziej popularnych firm kurierskich, które gwarantują sprawną, terminową i bezpieczną dostawę. Dzięki takiej polityce eliminujemy firmy kurierskie, które nadają się tylko do przewozu "stali" a nie roślin. :)

10. 🤔 Czy realizowane są zamówienia za granicę?

Tak. Po złożeniu zamówienia ustalamy z kurierem GLS wycenę kosztów wysyłki do kraju znajdującego się poza granicami Polski. O szczegółach dotyczących kosztów wysyłki informujemy Klienta. Po zaakceptowaniu przez niego warunków zamówienie trafia do realizacji.

11. 🤔 Czy mogę zamówić paczkę w inny sposób, niż przez stronę internetową?

Tak. W przypadku dodatkowych pytań lub chęci złożenia zamówienia poza stroną internetową, możesz skontaktować się z nami mailowo: sklep@roslinydomowe.pl lub telefonicznie: 570 108 168. Jesteśmy do Twojej dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00.

12. 🤔 Zamówiony produkt wygląda inaczej niż w ofercie - co mam zrobić?

Pamiętaj, że rośliny są towarem niejednorodnym. Istnieje więc spora szansa, że produkt, który otrzymasz nie będzie wyglądał jak zamieszczony na zdjęciu w ofercie. Kwestia delikatnych różnic kolorystycznych jest uwarunkowana też ustawieniami grafiki ekranu urządzenia elektronicznego. Jeżeli uważasz, że doszło do pomyłki lub uszkodzenia i otrzymałeś roślinę niespełniającą warunków opisanych w ofercie, niezwłocznie się z nami skontaktuj. Zgłoszenie wyślij na nasz adres mailowy: sklep@roslinydomowe.pl, pamiętając o załączeniu zdjęć i opisu zaistniałej nieprawidłowości. Możesz też skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem: 570 108 168. Nasz Konsultant udzieli Ci kompleksowej informacji i pomoże rozwiązać zaistniały problem.

13. 🤔 Nie otrzymałem swojej przesyłki we wskazanym terminie – co robić?

Jeżeli nie dostałeś swojej przesyłki w terminie wskazanym w wiadomości mailowej lub telefonicznej, w pierwszej kolejności sprawdź status przesyłki. Możesz to zrobić klikając w link śledzący paczkę, który otrzymałeś od nas na pocztę e-mail. Jeśli w dalszym ciągu nie wiesz co dzieje się z przesyłką – zadzwoń na naszą infolinię 570 108 168 lub skontaktuj się z nami mailowo, wysyłając wiadomość na adres: sklep@roslinydomowe.pl. Nasz Konsultant pomoże Ci w rozwiązaniu problemu.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Dlaczego warto kupować w Roslinydomowe.pl ?
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl